subota, 24. ožujka 2012.

besmisleni. malo za promjenu, jel.

U ponedjeljak punim 23 (jes, ovčica i to jedna prava :)) i nikad nisam bila više zen oko rođendana. Spominjala sam već, sviđa mi se zvuk mojih novih godina i baš osjećam da će bit dobre. A i ove godine ne forsiram nikakav izlazak (niti dopuštam da me se forsira) već mi je u planu par casual piva i hranjenja i dec det.


Zašto me baš nema? Ovo beskavno razdoblje me ubilo. Prvih dana glava me užasno rasturala, pa sam i prvi i drugi popodne popila nes (i naravno da je odmah prošlo, coffe addiction I spit on you!). Osim toga užasno sam puno sanjala, a ja nikad ne sanjam. I hejtam sanjati jer me to smete za ostatak dana. Večeras po prvi put nisam, pa procjenjujem da sam sad već malo došla sebi, uredno naručujem čaj umjesto kave s mlijekom i osjećam se dosta budnije.

Osim toga, jučer sam imala najgoru grupu IKAD. Klinci su bili nevjerojatno nemogući, a onda sam još u jednom trenu ostala i sama u tom kaosu. Došlo mi je da se zibam u kutu učionice od muke, al sam dovršila posao i poslala ih u kurac doma :D

Isto tako, evo ovog časa me subančerica girly obavještava da me Ogledalo u novom broju proglasilo pionirskom beauty bloggericom <3 Što je manje-više istina. Tamo negdje u jesen 2008. kad sam počela pisati na blog.hr-u, pisala sam većinom o kozmetici, što sam si kupila i slično. Negdje u procesu počela sam pisati više o tome što gledam, slušam i čitam, a tek prelaskom na novu domenu počela sam pisati najviše o sebi :D Užasno me zabavlja ići unatrag kroz stari blog i gledati kako sam se mijenjala ja, moji prioriteti i ukus. Nekad čitam te postove i nemam pojma tko je ta osoba bila, al skužim kak joj je znalo bit stvarno lijepo (što god je o tome u tom trenu mislila ;))

Danas nemam glazbu za zakeljiti, ubijam se u Velvet Undergroundu... OK, zapravo imam iako sam puno više u Oh! Sweet Nuthin'... Inđoj :)

Broj komentara: 30:

  1. svaka čast na beskavnom challengu, ja se ne bi usudila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vidjet ćemo kolko će potrajat, eo me baš pijem :D

      Izbriši
  2. To ti tijelo dolazi sebi. E kada sam ja imala 23, dobra su to vremena bila, nikad se više u životu nisam zabavljala. Uživaj mi sestro ovčice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Optimistična sam i ja :)) I u vezi kave i u vezi godina :)

      Izbriši
  3. Eto i još jedne ovčice :)) ja kroz par tjedana punim 24 i moram priznati da mi taj broj nekako dobro ne leži...ne znam, imam dojam da su te godine prebrzo doletile :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to svakako, baš imam filing da idu sve brže i brže... Kak ću tek za 20 godina mislit :D

      Izbriši
  4. Hehe, pa čestitam :)

    i obožavam čitat tvoje posteve ;)

    btw. sretno ti s 23. godinom, i ja još malo ulazim u nju, heheh

    pusaaa

    OdgovoriIzbriši
  5. Super da si zen, ostani tako!

    Svakom dođe loš dan, no-kafa + hiperaktivna djeca, držim fige da bude bolje.

    Daj diraktan link na članak, na njihovom sajtu nikad ne mogu da se snađem. Čestitam za titulu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema članka već su nas pobrojali u novom broju :) Meni bilo skorz smiješno, sve bih prije rekla za sebe nego da sam beauty blogger. Prije mala svaštara :)

      Izbriši
  6. U sto vas je puno ovcica u blogosferi..ne mogu da pohvatam vise :))
    Link, link, link!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ima to i nekog smisla, nismo baš strašljivi i tajnoviti :D Doduše i mene je iznenadilo koliko nas je :D

      Izbriši
  7. Čestitam na priznanju.. Meni je za pohvalu kad ista osoba može kvalitetno da pristupi i obradi više različitih tema.. Mislim da trebaš biti ponosna na tu svoju sposobnost.. :)
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, gledat ću to na taj način :D Više mi se sviđa :))

      Izbriši
  8. kao nema te, a ja ne stignem komentirati koliko brzo se izmjenjuju postovi :) nego sretan ti rođendan od mene ofce koja evo baš danas ima 23 (opet, već 7. put)

    OdgovoriIzbriši
  9. Opa, pa sretan ti rođendan u tom slučaju! :-* I čestitke na Ogledalu! Da nije bilo tvojeg posta, ne bih skužila da su i mene stavili pod "Ostali", nisam imala pojma za ovu inicijativu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :** Nisam te skužila, idem sad čitat :D Ja baš volim tvoje recenzije, al isto mi nisi skroz beauty (i zato te i volim, nema mi nekog gušta od samih recenzija i svočeva)

      Izbriši
  10. joj blogovi na blog.hru ja sam mome maknula dizajn da se ne vidi sto sam pisala, nemam srca sve brisat. a ogledalo joj totalno me zabavlja vidjet i moj blog tamo XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, i tamo sam te čitala :p You can run... :D

      Izbriši
    2. mah senilna si ti vec pa se ne sjecas sigurna sam :P

      Izbriši
  11. Sretan ti rođendan od još jedne ovčice (malo starije)!!!!
    Ovnovi rulaju :)))

    Sara

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga LMC, nisam zakasnila! Sretan ti rođendan :). Vidjeh neki dan u knjižari Tapatapatavka, knjiga i cd upakovano skupa. U izdanju je Mladinske knjige Zagreb, tako da sam sigurna da ima i kod vas, ako potražiš :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao kak si me sad obradovala :)) :** Hvala ti puno za to, trčim odmah sutra tražiti :)

      Izbriši