ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

Danas.



Mama mejlala odmah za dobro jutro :)


Rascvjetana Vukovarska jutros! Vukovarska!
(Inače jedna od zagrebačkih ulica s manje potencijala za tako nešto :D)

Puno Lambchopa.
(Novi album je d-i-v-a-n!)

Još novih klinaca u mom životu.
(Trebam ubrzan tečaj osnovnoškolske matematike :D)

Zabavan i dobar razgovor za posao.
(Jes, takvi postoje :D)

Dan s mojom R.
(Koji je uključivao gigantsku šetnju. Ne znam kad me na to uspjela nagovoriti. Vjerojatno u nekoj fazi šećerne kome. Slastičarna na Cvjetnom <3)

Violent Femmes.




I onaj "par koraka unatrag" osjećaj.
(Morao je i on jednom doći...)

Broj komentara: 5:

  1. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. violent femmes <3 <3
    morala sam izbrisati prethodni komentar jer sam ko idiot slučajno napisala violet :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jes <3 Mislim da ljudi općenito znaju hrpetinu njihovih stvari, samo ne znaju da su oni :D Bar je meni tako bilo prije nego sam ih počela intenzivnije slušati :)

      Izbriši
  3. prvi video je totalno zakon :) vec vidim da bi neki prijatelji zapeli na takvim stepenicama satima i skakutali :)

    OdgovoriIzbriši