utorak, 10. prosinca 2013.

5 - top filmovi godine!

Vrijeme je racapova i ja ću, u želji da zanemarim koliko je ova 2013. ustvari teška bila, pisati o veselim stvarima. Za početak, o svojih 5 najdražih filmova godine - ne nužno izdanih, već odgledanih.



Jebeno prekrasan i prepozitivan film. All the FEELS! Nemam što pretjerano za pričati jer vjerujem da ste ga svi već pogledali, ali ako niste - trkom! Svaki hajp i vrh ljestvice je opravdan jer toliko feelgooda već dugo nisam osjetila :)



Uvijek me oduševi pogledati film koji izgleda onako kako svijet izgleda u mojoj glavi :D Treba li me to zabrinuti? Vjerojatno. Brine li me? Ne! Osim toga, imam blagi nedefinirani kraš na Ceru :3



Potpuno neočekivano oduševljenje :D Bizarno i zabavno i još jedan kraš (Jessie, bez brige :D) i Ema Stone! Oh Ema! I LittleMissSunshine koja je mala ja i Woody i zombiji i još malo svijeta kakav je u mojoj glavi -




Pisala sam već o ovom filmu, a i o tome koliko je Canet seksej. Jesam? Jesam. Hoće li me to zaustaviti da još jednom naglasim? Neće!


Seksi na crvenom tepihu.


I još jednom.


I u francuskom stajliš izdanju.


I dok pije vino.


I dok pati (ili kontemplira?) u šumi.


I dok pati usred poljupca.


I dok pati u krevetu.


I dok puši.

I... you get it :3

Ispričajte me, nisam si dečka dugo vidjela :D Idemo dalje!



Pisala sam i o njemu, pa neću opet. Pogledajte i Hannibal Rising. GG lep ko greh, to za ove kritične ko ja :D

Što ste vi od odgledanog voljeli ove godine?

Broj komentara: 13:

  1. Oooo desio se povijesni trenutak, i ja obožavam Scott Pilgrima, prezabavan mi je film :D vidiš, ima nade haha

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao i ja imam ovakvo nesto u planu, al mislim da ce nakon nove godine kad zaokruzim listu odgledanih, sawshank nisam gledala, al ga imam na zalihi vec neko vrijeme pa cekam pogodan trenutak za gledanje. A Gullaume <3 ljubav, ljubav, ljubav nadam se da ce njegovo sto novo uskoro doc, skratila mi se zaliha i jos se nadam titlovima za une vie meilleure :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat ću i ja jedan ovakav post napisati :). Shawshank mi je taaako... Meh. Tipični holivudski emotivni filmić. Bjež.

    Zombieland i Last night ću da pogledam :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno, zabava i depra, pa za što si više raspoložena ;)

      Izbriši
  4. Zombieland je genijalan film hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam pišala, casting nije mogao biti bolje odrađen!

      Izbriši
  5. Ja sam odgledala Shawshank Redemption.Odlican film.Toliko sam se smijala sceni u biblioteci (Alexander Dumb-ass).Zombieland mi je super jer sam fan filmova o hodajucim mrtvacima i prizeljkujem zombie apocalypse :D Prvi put vidim ovog Caneta i pitam se gdje je bio cijelog mog zivota.Lik je presladak za vlastito dobro.Last Night je defintivno na mojoj listi.

    OdgovoriIzbriši
  6. ,,Uvijek me oduševi pogledati film koji izgleda onako kako svijet izgleda u mojoj glavi :D'' kakva genijalna izjava :D
    nisam ga gledala, a sad mi se bas gleda. u stvari od svih ovih filmova gledala sam samo zombieland, koji jeste, stvarno jeste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek ti ovaj bude idući na listi, tu su si negdje :D

      Izbriši
  7. Zbog tebe sam ponovo išla gledati Last night. I podsjetila se da je bolje gorjeti u paklu zbog napravljenog, nego žaliti zbog nenapravljenog grijeha :D. Zadnja scena, jel... :)

    OdgovoriIzbriši