srijeda, 15. siječnja 2014.

preporuka: Nivea Pure & Natural

Danas vam imam potrebu ukratko predstaviti (i preporučiti) jedan proizvod kojem sam dotakla dno pred dobrih tjedan dana, ali ga čuvam na stolu kako ne bih zaboravila napisati post. Da, tako je dobar.

Neke od vas će možda iznenaditi kada kažem da se radi o Niveinoj kremi za lice. Koliko sam generalno uspjela popratiti stavove šire publike, Nivea baš ne kotira visoko kad govorimo o njezi lica drogerijskog ranga. Većini je teška i komedogena. Budući da sam ja nostalgičar i obožavam njihov karakterstični miris, više sam puta pokušala pobiti te teze - svaki puta bezuspješno. Do sada.

(S druge strane, linija za tijelo im je prekrasna. Mislim da nisam našla bolji losion od svijetlo plave Nivee.)


Krema koja me toliko oduševila je hidratantna dnevna krema iz Pure & Natural linije (to je ona (kvazi)organska linija). Teksturom je ovaj proizvod između kreme i gela, a suši se u nekakav semi-mat finiš. Lice mi se slabije mastilo, ali niti u jednom trenu nisam imala osjećaj suhoće - upravo suprotno! Ova krema dala mi je prekrasno ugodan osjećaj kakav već dugo od drogerijskih proizvoda nisam dobila. Budući da mi je čudnjikavo (alkoholno) mirisala malo sam se prepala, ali bezrazložno; priča je prošla bez iritacija bilo koje vrste, što može potvrditi i moja (šokirana) mama koja je inače poznata po dermatitisima svih vrsta.

Poanta je - osjećaj, a i izgled kože bili su dobri, kakvi dugo nisu bili. Od Clarinsa.

Trenutno pokušavam dokrajčiti Afroditinu hidratantnu kamilicu i Mixa kremu za mješovitu kožu i moram primjetiti da me šokiralo koliko mi već nakon tjedan dana Nivea nedostaje! Osjećaj suhoće i zatezanja je neugodan dok mi se s druge strane lice pojačano masti, a zamijetila sam i par prištića (za što prvenstveno krivim Afroditu).

Mislim da se vraćam provjerenoj (i prekrasnoj!) Biobaza (gel) + Nivea (krema) kombinaciji čimčim prije (timtim bolje) i završavam priču njege lica.

Krema je dostupna u drogerijama po cijeni od... 30-40kn? Sorkač :D

4 komentara:

  1. U jednom postu spojila si Niveu, dermatitis i odusevila..hmm..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam nekoliko Afroditinih kremica i sve su mi bile jednostavno preslabe - nedovoljno hranjiva. :/
    Ovu Niveinu kremu nisam probala, ja sam jedna od onih koja ne voli njihove kreme :D
    Bitno da tebi paše ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm meni je Afroditina maslina bila super, ne znam kakva je u usporedbi s Kamilicom, strah me da mi ova ne bi bila prebogata, ali zvuci zanimljivo, morat cu potrazit sastojke

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je sve od Nivee super! Probala sam razno razne kreme, neke su bile bolje, neke lošije, ali kad god probam nešto od Nivee, nikad nisam razočarana!

    OdgovoriIzbriši