utorak, 22. siječnja 2013.

new in.

Prekjučer mi je moja malena mama u sobu donijela svoj kardigan. Kaže njoj je velik, nek ga ja obučem. Nasmijala sam se čim sam vidjela XS na etiketi, ali čudnim čudom u kardi sam stala. Tamno je plavi, vuneni, malo duži - do pola guze, Tom Tailor. 
Osim toga, nova je i ova Naf Naf majičica s mašnom. Gledala sam te majice kad su bile u dućanima po 300-tinjak kuna. Ja sam svoju kupila na mojim krpicama za 50.


S puta sam se vratila s malim TBS poklon setom i balzamom za usta. Balzamić je dio seta od 3 kojeg smo međusobno podijelili.
Moram primjetiti da sam apsolutni neperceptivni idiot jer sam uspjela prozujati 2 poklona kupljena pred mojim očima. 


Inače nisam fan velikih gesta, ali sitni znakovi pažnje me raspamete. Pogotovo kad su naoko beznačajni, a meni zbog priče u pozadini znače svemir. 
Tako je bilo i sa slatkim pecivima i vrućom kavom first thing in the morning (nakon kenjkanja kako mi fali prva jutarnja dan prije), malom espresso šalicom s porukom...

Osim ovoga, taman pred put našla sam se na kavi s mojom N., koja mi je uz Delikates čokolade poklonila i trenutno najpotrebniju stvar - Lushev lip scrub. 


Ovaj pop corn dio malo me brinuo, ali scrub je sladak i mirisom i okusom i prije bih ga nazvala po nekim bonbonima, a posao odrađuje fantastično!

Sama sam si kupila samo -


A čak ni od toga sve. Mama je zaslužna za Maybellinku - ja stvarno ne znam koji brand mi ih ikad može nadmašiti što se maskara tiče. Nivea pjenu za umivanje i Neutrogena kremu kupila sam nakon što su mi se moje Clarins zalihe istopile. Moram priznati da mi lice s tom promjenom baš i nije najsretnije, ali što ću mu ja. Brine me samo hoće li stvarno poludjeti kad dođe do smjene pudera.
Tako mi i treba kad nikako da diplomiram, zaposlim se i budem bogata :D

Inače sam u nekom jako čudnom raspoloženju. 
Ništa što malo Jessie ne može... smiriti. 

Broj komentara: 6:

  1. ajme šta mi je slatka ova Naf Naj majčica, super ulov :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ja diplomirala, ovaj dio s poslom i bogacenjem mi jos uvijek nikako ne ide :/ majica s masnicom mi se cini super, taj naf naf ima super komada, ali su mi uvijek preskupi po originalnoj cijeni

    OdgovoriIzbriši
  3. haha, tako i ja mislim da ću se obogatiti kad diplomiram :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga najprije ti puno puno hvala na tako divnom komentaru! Uljepsala si mi dan 100% :)
    Tvoja majicica je preslatka.. i potpuno se pronalazim u tvojim rijecima kad kazes, da te mali znakovi paznje raspamete.. tako je i mene tvoj komentar danas totalno raspametio hihi.. Hvala ti punooo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se sve što si dobila :) I baš razmišljam hoću li kupiti Lush lip scrub, kad naletim ovdje na njega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su Maybelline maskare već godinama najbolje u okviru drugstore dekorative.

    OdgovoriIzbriši