utorak, 21. veljače 2012.

Tapatapatavko

Sumnjam da mi itko može pomoći, ali što me košta pitati :)

Ima li tko od vas i spreman je rastati se od -


Ili zna nekoga tko ima i spreman je rastati se od? Pitate se zašto tražim tu, a jednostavno ne naručim s linka? Jer želim audioknjigu.

Kad sam bila klinka (a znam da sam bila prilična jer sam tad živjela u Osijeku, a u Osijeku sam živjela u nižim razredima osnovne škole i valjda dio vrtića. Ne valjda već sigurno jer je onaj vrtićki park prisvojen od jata vrana nezaboravan i prajsles! But I digress :D) imala sam tu audioknjigu na kazeti i bila mi je apsolutno jeziva. Ne znam u čemu je stvar - samoj priči, načinu pričanja ili glasu čovjeka, ali Tapatapatavko je osnovnoškolskoj meni bio čisti horor. A svejedno sam ga slušala svaku veče (because I'm compulsive like that :D). U nekom od 10 seljenja koje sam do sad prošla kazeta se izgubila, a jako bih ju rado imala i pustila si ju jedno večer prije spavanja. Jer sam veliko nostalgično dijete :)

Broj komentara: 5:

  1. Nikad čula. Al sad me baš zanima zašto je jezivo :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. hm nisam nikad cula za tu audioknjigu.. ak vidim negdje sjetit cu te se..
    btw rastopila sam se prije par mjeseci kad sam nasla neke knjige iz one serije barbapapa.. barbamama.. i kak su se vec zvali drugi likovi<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se kužimo :)) Ja se uvijek rastopim na te nostalgične pronalaske, pogotovo kad su slučajni <3

      Izbriši
  3. Mislim da je imam, baš knjigu, treba ti?

    Hajde mi se javi na mail pavelic3@gmail.com

    OdgovoriIzbriši