srijeda, 29. veljače 2012.

#onokad...




Ovaj tjedan očito me hoće jer se nastavlja u revijalnom tonu. Zanimljivi novi ljudi uz stotu kavu dana, ali i neki stalni, dobri prijatelji. Prvo pravo, toplo sunce i Patti u ušima. Šljokičavi lak na noktima i proljetna jakna. Nova literatura u pauzi na Zrinjevcu... Sve popraćeno fotkama i razmišljanjem o blog captionima za svaku.

A onda sam, pozitivno premorena, izašla iz busa i na prve taktove ove stvari ostala apsolutno prešokirana jednom velikom, blještavom zvijezdom padalicom.

Neću reći što sam poželjela, ali hoću da ne iznenadilo što nisam :)

Broj komentara: 5:

  1. uh zvuci kao predobar dan.. zavidim ti; moj je bio totalno shitty .. nadam se da ce se zelja ispunit ..:)

    on another note, jel to do mog browsera il zkj nemrem komentirat na bancericama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E nemam pojma, na banču nešto zeza iz ne znam kojeg razloga :/

      Izbriši
  2. Pošalji nam proljeće iz Zagreba, molim te! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šaljem dobre vibracije, sad nam je baš lijepo :)

      Izbriši
  3. I ja potpisujem Marsovku, tako vam zavidim na baletankama i tankim jaknama...

    OdgovoriIzbriši