četvrtak, 1. ožujka 2012.

Kendi Everyday + EssieButton

Kendi čitam otkad je počela pisati i znam ju iz vremena kad je imala 10 subscribera :hipster: Volim ju jer je svježa i nepretenciozna i jer me podsjeća na moju J. Kako izgledom, tako i neočekivanim cinizmom (J. je jedna od onih ljudi koji su divni i dragi i onda samo odjednom, ničim izazvani izvale najgenijalnije zločesti comeback ever!!).  Nisam uvijek sretna s onim što obuče, ali danas jesam <3


Užasno želim te uske cargo hlače, i neku lepršavu košuljicu dovoljno široku da prekrije posljedice one fine vege pizze iz Importannea :inlove:

A sad kad već pišem ovaj prilično random i beskorisni post o svojoj najdražoj style bloggerici, ubacit ću crticu o novootkrivenoj beauty jutuberici, koja... well... nije klasična beauty jutuberica :D


EssieButton je cura koja se zbog dečka preselila iz Kanade u Englesku (koju mrzi, baš kao i svog poštara :D) i sada piše o svom životu tamo, ali i make upu. Strašno je simpatična i duhovita (i psuje ko kočijaš, baš kao i yours truly <3) i ima najdivniju sobu. And in my book, to je dovoljno da ste mi trenutni girl crush :D

Broj komentara: 7:

  1. Ova prva kombinacija mi je baš fora, meni je sve supor čim ima polka-dot gore :) A cura je baš lijepa :O

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, moram je pogledati ako psuje ko kočijaš. Meni su ljudi koji psuju, onako u svakodnevnom govoru (bez zle namjere da vrijeđaju) tako simpatični. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahaha, cura je baš duhovita :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pratim gusku i dugme, baš su mi slatki :D.

    OdgovoriIzbriši
  5. kendi i ja pratim oooodavno. super mi je kak remixa stvari. bas je inspiring :)
    za essie thx kaj si mi ju otkrila, cura je prezabavna!! :)))

    OdgovoriIzbriši