utorak, 6. ožujka 2012.

Što reći...

Čudno je sjediti doma bez mjesta na koje moram ići. Danas me čeka kava (i karta! karta!!) s G. i to je otprilike to. Možda bih mogla i do faxa na španjolski, al prvo je predavanje u semestru, nije za glavu (Divno je kako na petoj godini više ništa nije za glavu, sve se stigne... Mislim da taj mindset vodi u 10-godišnje studiranje.). Ne znam s čim bih počela - koju knjigu uzeti u ruke, koji film pogledati, koju posluku porati :)

Za dobrojutro uz kavu zavrtila sam Rundeka, Ruke. Obožavam taj album, pogotovo istoimenu  stvar koju mi je J.  davno, davno poslala jer joj se učinilo da paše trenutnom raspoloženju. Danas ipak bolje paše -


Pročitala sam blog post koji me oduševio. Isto poslan od J., samo jučer. Obožavam te naše mejlove prekrcane  linkovima svega i svačega - i pametnog i manje pametnog i samo lijepog ili užasno komičnog i bizarnog (inače imamo thing <3 na Zdenku). Daljnjim švrljanjem naišla sam na dva nova prekrasna bloga - Sabinin i Asjin.

A onda sam primila poziv od B. koji mi je upravo ispunio ostatak dana. Baš na vrijeme, oni keksi na polici počeli su me prijeko gledati :))

Broj komentara: 8:

  1. Aaaa Rundek!!! Obozavam ga! ^^
    Slatko sam se nasmejala kad sam videla Zdenku, mislila sam da to samo Nena i ja mozemo iskopati i slusati :D Svaka vam cast!
    Idem da cekiram ove blogice, imaj lep dan! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao Zdenka! Ne možeš ju ne voljet :) Mislim da zaslužuje svoj post :))

      Jednom smo čak išle na neki kvartovski festival samo zbog nje :D

      Izbriši
  2. Ono slatko vrijeme bez ičeg hitno za obaviti, uživaj u tome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, samo se prvo treba na to naviknuti :D Malo plaši ispočetka :)

      Izbriši
  3. Banksy pametnica :). Znam za tu pjesmu, čak je dobra s obzirom kako naslov zvuči :D.

    OdgovoriIzbriši
  4. eee da, i ja konacno imam malo vremena za sredit sobu, ladice, police, citat kaj JA HOCU a ne kaj moram, i malo se odmorim psihicki i fizicki.. bojim se da bu mi prekratko ipak, morala bih pocet s diplomskim :)
    jesi kad slusala laku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam, jel to preporuka? :)

      Hjoj diplomski... Ne spominji :D

      Izbriši