utorak, 13. ožujka 2012.

Done!

Negdje u procesu ovog taga skužila sam da je obožavanje radnobilježničkih formi stvar moje prošlosti :D Al pri kraju smo! Bar sam tako mislila :))

Dakle, Bičina pitanja i moji odgovori -

1. Koja vas riječ najbolje opisuje?

Bipolarna :D

2. Vama najljepša ljubavna pjesma?

Uuuh. Mislim da je Lovesong od The Curea.


3. S kojim se svojim strahom uvijek, iznova, gotovo svakodnevno borite?

Razmišljam i ne mogu se ničega sjetiti.

4. Najomraženiji predmet u školi bio vam je...?

Sve mi je bilo okej i u svemu sam mogla naći nešto zanimljivo. Sad mi je čak žao da se iz nekih stvari (tipa njemačkog) nije više tražilo :štreber:

5. Što vas može izbaciti iz takta? (samo pitam...)

Užasno me nervira kad ljudi hodaju cestom kao muhe bez glave. Presporo ako je gužva, kad se bahato zabijaju u ljude, stanu nasred ulice jer pišu poruku ili gledaju u izlog dućana. Na to popizdim.

6. Koju pjesmu ne možete smisliti, a čini vam se da je svi ostali vole?

Show must go on, Final countdown, Eye of the tiger i sve te overly dramatične 80's stvari. Jezive su mi.

7. Je li vas ikada neki film rasplakao i koji?

Sjećam se da sam plakala na Kralja lavova u kinu (znači imala sam možda 5-6 godina), na Titanik u kinu (8-9?) i Pomajku s 12-ak. Nakon toga ne.

Really?

8. Nikada ne biste mogli pojesti...?

Masline. Nikad ih nisam probala, a ni ne želim. Jednostavno osjećam da su loše :D
I ribu, jer sam alergična i to :D

9. Najteža životna lekcija koju ste ikada naučili?

Savjete ljudi oko sebe slušaj sa zadrškom, znaju samo jednu stranu priče.

10. Dan ili noć?

Noć, definitivno :) Puno se bolje osjećam kad padne mrak, kao da nestane nekog pritiska.

11. Karaoke, da ili ne?

Uvijek! Al samo ako sam pila :D Trijezna ni mrtva :D

I baš kad sam pomislila da je gotovo, Biberlee mi je zabiberila :D 

1. Najdraži komad nakita i zašto?

Ako to može biti nešto što ne nosim, onda je to prsten koji sam dobila od bake za 18. rođendan, a kad sam bila klinka uvijek sam ga uzimala i sanjala :))


2. Jesi li jednostavna ili komplikovana osoba - i potkrijepi objašnjenje anegdotom iz života! (pravo ispitno pitanje :)

Ne znam što da kažem na ovo :) Mislim da sam komplicirana i teška i nekad se takvu volim, a nekad pokušavam biti racionalnija (jer mislim da to kod mene većinom proizlazi iz prevelike emotivnosti).


3. Koja je prva knjiga koju si pročitala?

Dječja Biblija. Tad sam bvila uvjerena da se knjiga treba pročitati u komadu pa sam svaki dan počinjala iz početka i stala uvijek po prilici na istom mjestu :D Znala sam tih 20-ak stranica na pamet :D



4. Duga ili kratka kosa?

Duga. Na dečkima kratka.



5. 3 najvažnije osobine kod prijatelja?

Pokušavam nać poveznicu među frendovima i baš mi ne ide :D Definitivno su svi osobe za sebe i možda mi baš zato svatko "paše" u nekoj drugoj situaciji. Al recimo da u sve imam golemo povjerenje pa je to jedna nužna osobina. I volim da su iskreni, a ne da mi šugarkoutaju stvari. I-i-i... Ne znam :D Čak je i ova iskrenost nategnuta :D



6. Da si kolač, kakav kolač bi bila? :D

Mislim da bih bila neki suhi keks :D Teška, al s malo mlijeka... Jesam previše otišla u metaforu? :D 




7. Tvoj tajni recept za opuštanje...?

Jedan Tomislav + medica i skakanje na neku treši glazbu. 


Moje selo.


Neka ubitačna fizička aktivnost.


Bijesno plakanje.



8. Najbolji savjet koji si ikad dobila?

"Napravi ono što bi u ovoj situaciji savjetovala nekom drugom."


Naravno da to nisam i nikad neću napraviti. Al savjet je dobar :D



9. Koji dio svog tijela mrziš a koji voliš?

Ne mrzim ništa. U biti mrzim preveliku osjetljivot svoje kože. Eto. A volim oči.



10. Omiljeni časopis? Zašto?

Ne čitam časopise.



11. Najdraža uspomena iz djetinjstva? 


Jao... Ljeta kod bake i djede u Međimurju dok su bili tamo, krađa čamca na Karašici i faca vlasnika kad nas je vidio, kolači s mojim curama iz osnovne (s kojima i danas pijem kavu kad odem dole), roštiljanja i kupanja na Dunavu s obiteljskim prijateljima (koji su imali sina mojih godina i s kojim sam se dosta družila), noć kad mi je teta pročitala čitavog Šegrta Hlapića (i glumila glasove i sve!), svasva obiteljska okupljanja...

Huh, gotovi smo! Budući da su svi sad već (namćorasto ;)) odvalili svoj dio posla neću tagirati nikoga i lijepo se vraćam svojim klasičnim melankoličnim postovima.

Broj komentara: 5:

  1. Sestro po maslinama! :D Konačno da ih netko ne voli u jednakoj mjeri kao i ja.
    I potpisujem za Lovesong! Definitivno jedna od najljepših. Sva se raspekmezim na nju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme Kralj lavova...vjerujem da bi ja i danas zaplakala na njega...ne mogu si pomoći :))

    I recept za opuštanje ti je savršen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još ak je kombinacija faktora... Onda sam ko nova :D

      Izbriši
  3. S ovim pitanjima se baš lijepo stekne mali uvid kga ja to čitam, pa mi se onda sviđa još više :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ovaj odgovor na moje 6. me nasmijao do suza! odlično!

    OdgovoriIzbriši