srijeda, 7. ožujka 2012.

180.

Utorak je počeo čudno - apsolutnom izgubljenošću uslijed nedostatka obaveza (oduševljena sam ovom rečenicom :D). A upravo takvi dani (kao i izlasci, znate svi o čemu pričam!) uvijek krenu u odličnom smjeru. 

Dobrom glazbom.


Špricom eaudemoisellea <3 Kavom na suncu i užasnim španjolskim pred čitavom grupom :ohthehorror: :))

Još jednom kavom u dobrom i duhovitom društvu, a onda i Nokturnom + THE kartom s G.


Vegetarijanske lazanje su im to die for. A tek tiramisu...

Volim ovaj blog. Sviđa mi se taj pogled u svoj život s odmakom, često puta shvatim koliko mi je ljepše nego što mi se možda u trenu čini.

Skoro ću 23. Sviđa mi se zvuk te brojke, imam osjećaj da mi odgovara :))

Broj komentara: 12:

  1. Jao lazanje izgledaju famozno. Da voda krene na usta. :-)
    Blog je odličan za te perspektive koliko nešto nije tragično, koliko se čini, ili koliko je bolje, nego što čovjek misli. A to shvatiš možda najbolje nakon ispisanih redova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A još su bolje u živo <3

      Je, upravo to :) Pogotovo kad se tu i tamo vratim unatrag i nemam pojma iz čega sam u tom trenu radila dramu :) Zato sad malo češće pratim postove dok su aktualni :frikuša: :D

      Izbriši
  2. Drago mi je da si se mnogo više aktivirala na ovom blogu nego na starom, i što me uvijek podsjećaš na male stvari kojima se možeš radovati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samu sebe sam iznenadila :) Volim više ovaj blogić, onaj je bio pretrpan nekom starom energijom od koje sam trebala odmak :)

      Izbriši
  3. Predobra glazba! ;)) Rundek je Rundek-sa njim je bolje cak i kad je lose...Sto volim takve dane koji idu nekim svojim tokom, bez preteranog reda... :)
    Mmmm-lazanje i tiramisu <3
    Oho-pa isto smo godiste! Uzivaj ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i kažem :) Počne zbunjevito, završi punog želuca i s Rundekom u ušima, gdje ćeš bolje :D

      O vidim da nas je više istog godišta :D Ja sam stalno mislila da sam beba blogosfere :))

      Izbriši
  4. mmm Nokturno <3 super hrana i super cijene :D
    ja ću uskoro 24, to mi sad već nekako čudno zvuči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da! Kad sam bila klinka imala sam godine koje čudno zvuče - 15, 19 i 23 :D Sad mi 23 zvuči baš dobro - odraslo, al ne previše :)) 24 je već... 24 :D Skoro 25 što je skoro 30 :o Al ne želim te bedirat :D

      Izbriši
  5. Vegetarijanske lazanje njam! Znam kako je kad si pogubljen jer ne moraš ništa taj dan. Ja obično takva jutra započnem sjedeći u krevetu s upitnicima iznad glave i začuđenim pogledom.
    Enivej, ja sam s 23 diplomirala i počela odmah raditi i ulovila me neka egzistencijalna kriza te godine, kako ništa od života nemam... Tek sam se 26 počela opet dobro osjećati. Sad s 28 jedva čekam 29, postale su mi drage moje godine. No, htjela sam reći da mi je neopisivo drago što ne prolaze svi takve krize, jer vjerujte, to je čisto gubljenje vremena! Treba se osjećati dobro sada i odmah i zauvijek! A čeka te i tag na mom blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju za tag, bacam se na pisanje (i sviđaju mi se pitanja! ha!).

      Mene ne drma ova kriza jer volim biti zaposlena, obično me puca neka paranoja ljeti kad skužim da sam 3 mjeseca prisilno besposlena, to mi je horor :)
      Al dobro, ima još vremena da me pukne :D

      Izbriši
  6. Eaudemoiselle, kako dobar parfem! Totalno underrated. A i od lazanja su mi narasle zazubice. :)

    Inače, po pisanju i načinu na koji rezoniraš o životu, mislila sam da si starija! I da, jedna si od rijetkih koje kronološku putanju doživljavaju kao nešto pozitivno, odnosno barem sebi primjereno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni je apsolutno predivan <3 Jedan od najdražih :)

      Jao to mi je puno ljudi reklo, još uvijek nisam sigurna kako da to shvatim, al uvijek si uzmem ko kompliment :D Ak krenem previše mislit... :D

      Izbriši