srijeda, 14. ožujka 2012.

usrednoćni quickie

Čitam baš neke svoje bilješke od prošlog ljeta (ne pišem dnevnik, al kad ispizdim napišem par rečenica bar da to koliko toliko izbacim iz sustava) i nađem citat iz Kunderine "Nepodnošljive lakoće...". Kaže -

"Ako ljubav treba da bude nezaboravna, oko nje se od prvog trenutka moraju okupljati slučajnosti kao ptice oko sv. Franje Asiškog."

Tren u kojem sam taj citat postane jedna od tih slučajnosti neprocjenjiv je.

Iako mi je još uvijek najljepši -


“In spite of their love, they had made each other’s life a hell. The fact that they loved each other was merely proof that the fault lay not in themselves, in their behavior or inconsistency of feeling, but rather in their incompatibility: he was strong and she was weak.

…But when the strong were too weak to hurt the weak, the weak had to be strong enough to leave.”


Osim toga, nešto za moju P. -


I nešto za moju usrednoćnu dušu -


Osjećam se onako zabavno autodestruktivno skoro pa kao da opet imam 16.

Broj komentara: 11:

  1. odličan citat, složila bih se s Kunderom! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Citat zvuči sjajno i pogađa moje romantic spot, ali cinik u meni kaže da hrpa slučajnosti nekad bude samo to - hrpa slučajnosti. Nije me to jednom zajebalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O onda su nas dvije :) Al ja se još uvijek nekak nadam :))

      Izbriši
  3. Woody budalica :D. Kundera me uvijek iznova oduševi, volim ga.

    Svi smo ovih dana autodestruktivni, čini mi se.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hhahah, ja prvo pročitala naslov,what dirty mind I have. Citat zvuči sjajno, sadašnju vezu mogu baš tako opisati, puna slučajnosti i sretnih podudarnosti. Mada, ne vjerujem više u slučajnosti, sada su sretne, a prije su me dosta puta zahebale i dovele do zablude. Kundera i Woody...You're my kind of girl ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar ukus imaš :) I slično mi oko za detalje, um za prljavštinu :D

      Izbriši
    2. Rekla bum samo jedno...Manhattan <3 <3 <3

      Kunderu sam davno citala...

      S...

      Izbriši
    3. Viš, mogla bih ga baš večeras pogledat :)

      Izbriši
    4. Ja sam ga opet iznova gledala prije par tjedana. Oooo, kako volim WA.

      S

      Izbriši