subota, 10. ožujka 2012.

boli me glava pa ne mogu smislit naslov


Dan započinjem plesnim centrom s klincima (i posljedičnom glavoboljom), M. Wardom i slatkim iščekivanjem -

  

Posljednjim singlom Beach Housea s novog albuma koji izlazi u petom mjesecu.

Osjećam užasan nemir. Donedavno sam jako često znala bar za vikend otići na selo. Kažem selo, al nije to selo. Mali grad negdje sjeveroistočno, dovoljno mali da ljudi drže kokoši, da mi je šuma na 10 minuta dedinim starim biciklom, a jezero na pol sata. Da noću lampe ne rade u svim ulicama, ali budući da nema ni žive duše vani to nije bitno.

Volim grad i volim Zagreb, ali ako ste odrasli u takvoj jednoj sredini (između ostalih :D) onda vam vreva nakon nekog vremena iscrpi i zadnji atom energije. I sve što želite je otići doma, jutra provoditi pijuckajući kavicu na terasi, po 10 put s dedom obilaziti voćke (gdje on vrlo ozbiljno ispituje mogu li još uvijek po listu i pupu prepoznati koja je koja) i njegove mutantske bundeve (čovjek je bacio sjeme u kut dvorišta i izrasla su čudovišta!), svaku večer šetati u savršeno tihom miru, piti domaće rakije i kave po 5 kuna.

Umorna sam i jedino što me drži je asocijalni plan sa zadnjim ispitom povući se tamo i pročitati sve zaostatke ležeći na travi.

I za kraj nešto što na ukrala Biči, a dotaknulo je soft spot (jedno od :D)


Onaj tag me iznenadio zahtjevnošću, al pri kraju sam :D

Broj komentara: 11:

  1. Hahaha, naslov je odličan :)

    čitam te... pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Gif je divan..ne znam gde ih samo iskopava :)) Nego kad zavrsis taj tag, evo ti onaj kod mene :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tagovi tagovi :)

    Joj taj gradić djeluje čarobno, ja bih rado živjela u manjem gradu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, al sve ima i svoju drugu stranu :) O njoj pišem u postu gore :D

      Izbriši
  4. Nakon pet godina života u Zagrebu, trebao mi potpuni mir i predah od svega, zato mi je bilo sjajno kad sam ovo ljeto došla u Šibenik i otkrila čari malog mjesta gdje se sve odvija u potpunom slow motionu :)
    Naravno, sad mi ga je već pomalo dosta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to tak valjda ide :) Vjerojatno bih i ja izdramila u roku keks da me netko tamo preseli za stalno ;)

      Izbriši
  5. Ja bih bila savršeno sretna da pola sedmice provodim u velikom gradu, a pola u ovoj mojoj selendri. Mislim da bi tada bio i vuk sit i ovce na broju :). I joooj, domaća rakija, nisam odavno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee tak mi neš treba :) Ovisno o fazi ciklusa :D Kad sam luda i puna energije onda u Zagrebu, kad sam troma i introvertirana dole :))

      Izbriši
  6. softspot: touched

    super mi je taj quote :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Podsjeća me to na mene, ja obično ljeti odem na dva tjedna van grada, na "selo", družim se s dedom, bakom, kokošima, mačkom itd... Nužno potreban mir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jes, to je to :) Samo ja ovaj put planiram na neki veći odmor, bar da stignem 4. i 5. Martina pročitat :D

      Izbriši