četvrtak, 15. ožujka 2012.

DIY!

Znate kak je nedavno išo onaj tag di su svi kreativci pisali koji im je weapon of choice i to? E a da nebi mislili da sam ja jedina ne-kreativna među vama, predstavljam vam svoj prvi DIY projekt.


Molim vas uočite kako sam se posebno potrudila sa specijalnim efektima i strelicama!

And don't mid ako vam dam i besplatni prijateljski savjet -

Broj komentara: 27:

  1. Uuu, dakle, bio je prvo diy projekt, pa walk of shame, uuu :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo sam i ja probala!! to-die-for je!
    I definitivno mi treba proper clothes za ovaj walk of shame :P

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. ne mogu vjerovat da ovo nisam probala, it's a must :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. imam neki čudan filing da ovakvi diy projekti vode zarukama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuuuu, ovu kombu još nisam probala. Milk makes it weird, ali probat ćemo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Milk makes it good! I tricky, jer ne osjetiš da piješ nešto zbog čeg ćeš se kasnije kajat :D

      Izbriši
  6. darn nema vise domace orahovice da probam, moram se sjetit dogodine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno! Moš i mene zvat, rekli su mi da mješam najbolje omjere :D

      Izbriši
  7. Čitam te već dulje vrijeme i volim kako (i što) pišeš, a sad prvi put komentiram nakon što sam pročitala donji post. I ja imam sinesteziju i također sam bila donedavno uvjerena da svi ljudi tak razmišljaju i oduševilo me pročitat kako to drugi sinestetičari doživljavaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad me baš zanima koji ti oblik imaš :)) I meni je jako zabavno slušati o tome, al pogotovo mi je teško zamislit kako misle nesinestetičari :)

      Izbriši
  8. E pa bas ti je originalan DIY. Ja sam to radila jos dok nisam znala sta je DIY..sad sam presla na razne druge stvari i alate. A efekti sa strelicama, ih..fabulous-ni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da je netko prepoznao sav trud uložen u strelice :D

      Mene je još uvijek strah da ću si kod DIY-a koji uključuje škarice nešto odsjeć. Doduše, možda da prestanem s ovakvim DIY projektima nebi bilo te opasnosti :D

      Izbriši
  9. Ovo ima da probam, evo baš govorim prijateljici. Mislim da mi je ovo najdraži DIY. Jesi ti ikad probala rakije u lubenici? Uzmes pola lubenice, jezgru joj onako izrezuckas nozem u kocke, uspes jedno do pola litre rakije i voila savrseno ljetno osvjezenje rakija-lubenica kocke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam li?! Imam jednu divnu priču kako sam lubenicu ljetos lijepila duct tapeom da sve ostane na okupu :D

      Izbriši
  10. Haha genijalno! Šteta što nemam više orahovače :(

    OdgovoriIzbriši
  11. hahahaha, ti si moj idol... nisam ni ja još ništa pravila svojim ručicama i pokazivala na blogu... ostala sam jedina nekreativna :D

    Nisam znala da je Paris ovako zgodna, jeb'la majku. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gle, svaki DIY projekt traži puno truda, noći razmišljanja o tome kako bi se mogao što bolje izvest... Nije ti to tak lako :D

      (Znam! Valjda jer sam ju uvijek viđala obučenu :D)

      Izbriši
  12. uuuuuh orahovaci ne prilazim nikako, makar je dobra ideja za homemade baileys ;)
    e nego, kaj mi treba pozivnica za citanje buncherica??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaaš? :D Jel ja to njušim priču??

      Joj ma ne neg redizajniramo pa je privremeno zatvoren :)

      Izbriši