srijeda, 28. ožujka 2012.

Guilty pleasure


A guilty pleasure is something one enjoys and considers pleasurable despite feeling guilt for enjoying it. The "guilt" involved is sometimes simply fear of others discovering one's lowbrow or otherwise embarrassing tastes. Fashion, video games, music, movies, and junk food can be examples of guilty pleasures. [Wiki, fkors ;)]
Marsovka je baš nedavno imala jedan post o tome i navela žena hrpu Rihanne. Budući da se s tim mogu povezati, odmah mi je dalo ideju za one of my own -

1. Rihanna

I ne sramim se priznati :D Volim sve od Disturbie, prek Rude Boya i What's my name do Only girl in the world i We found Love. 


Nema tu logičnog objašnjenja. Volim zgodne cure, volim malu dozu bahatosti, volim dobar ritam uz koji se mogu ponašat ko idiot. To je u principu sve. Ovdje ću Chris Brown aferu ostavit po strani.

2. Pidžama.


U pidžami očigledno spavam. Imam tisuću hlača od pidžama i par ogromnih majica. Svi gornji dijelovi pidžama su potpuno novi i uredno složeni na gornjoj polici ormara jer tko još spava u tome.
Kad sam doma, u pidžami sam. Uvijek. Gore doduše nosim neku drugu, "normalnu", majicu, ali dole je uvijek pidžama + mucaste čarape.
Nekad u pidžami odem i do ispred zgrade bacit smeće, pomoć tati sa stvarima kad putuje i slično. Do trgovine još nisam išla, ali sam zimus ugurala pidžamu u čizme, obukla užasnu staru jaknu i tako šetala po kvartu jeden večeri. 

3. Kruh s majonezom

E ovo je pravi guilty pleasure.


Moja PMS-ična comfort hrana. Uz kruh pohan u jajima. Nikad nisam bila fan slatkog, al daj mi nešto masno, obuci me u pidžamu, pusti neki srcedrapateljni film i ukomirano ću ležat u krevetu do sutra. Oh wait, radim to svaki mjesec!
Inače što se same majoneze tiče, priznajem samo Zvijezdinu.

4. Simsi


Stvaraš savršen život za svoje virtualne podanike dok sjediš u pidžami s Rihannom u zvučnicima i kruhom s majonezom pokraj sebe? I rest my case <3

Broj komentara: 13:

  1. baš se spremam igrati simse... s lijeve strane capučino, s desne čokolada.

    OdgovoriIzbriši
  2. pa ja ne vidim nista sramotno u rihanni...
    moj guilty pleasure je jersey shore nedjeljom navecer. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj pidžama. :D Ja sam ljeti, kad sam u kući, stalno u gaćama i nekoj širokoj majici i onda mi nema ništa mrže nego kad mi neko pozvoni na vrata neočekivano. Bjeežii ba, nisam pristojno ni obučena. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Protiv Rihanne nemam ništa, sramotno bi bilo da slušaš Britney
    2. Haleluja! Ovo ima da pokažem mami, da vidi da nisam jedina i da je to sasvim uredu :)
    3.To čak ni ne zvuči loše. I ja volim masno,a masno je opasno :p.
    Još bih dodala pranje zuba po čitavoj kući. Ja svoje ukućane toliko volim da ih želim gledati i dok perem zube, dosadni mi samoj :D

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja hodam u pidžami! I ne presvlačim je kad krenem leći, zaboga, nije kuća prljava! A mama na to samo pokaže: :facepalm:

    OdgovoriIzbriši
  6. Da zakljucimo - sve smo bele i sve volimo hodanje u pidzamama :))

    OdgovoriIzbriši
  7. jao kruh s majonezom XD najbolja mi je Tommy majoneza, a simsa sam se pobozno odrekla ima jedno sest sedam godina da bi se uspjela obrazovat, jer uz njih to nije bilo izvedivo ^_^

    OdgovoriIzbriši
  8. kao što sam rekla i kod Marsovke, potpisujem Rihannu, mislim da nam je ona svima guilty pleasure :) ja isto imam tonu pidžama, samo u njima mrzim spavati nego ih nosim po doma, nema ničeg udobnijeg :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ajme, rihanna i kruh s majonezom (thomy xxl vrećica, da slučajno ne usfali), potpisujem. po doma nosim tajice, samo za oči mene i mojih ukućana, poludim kad mi netko zvoni, a pogotovo ljeti kad nosim potkošulje, onak lučki radnik/white trash i te fore.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajmeee, kruh sa majonezom, ništa draže i finije od toga. Ali ljudi oko mene to baš i ne razumiju, kad im kažem da volim tu kombinaciju ili se smiju ili me sažaljivo gledaju.. kao majoneza se jede (samo) uz jaja, ovako valjda misle da nemam za jaja, pa jedem sa kruhom :))))
    I da, potpisujem ljubav prema donjem dijelu piđame. Ali ne izlazim u njoj van :)

    Sara

    OdgovoriIzbriši
  11. Hleb s Tommy majonezom...:) mmmm.....

    OdgovoriIzbriši