nedjelja, 18. ožujka 2012.

Kad se planovi izja...piju.

A nije bilo plana ovog tjedna kojem se to nije dogodilo.


Veseli me to sve, vesele me zabavni novi ljudi i moja novootkrivena forever engaged osobnost (ne pitajte, fakat :D), al moram priznat da sam sad ipak malo umorna i da se jako veselim večeri uz -


i s tetom Simone u podlozi.


Na večer mi se gleda nešto lagano i zabavno, još ako su u cijenu uključene male naprtnjačice...

Nadam se da ste se i vi nauživali, bila to kavica na suncu (damn you Misty i tvoj pogled!!) ili... što god se već radi u mraku :D


(Ovaj post je lijeni mah iz kreveta, za sutra imam u planu par postova pa će bit nešto i od mene. Ako mi netko u međuvremenu ne ponudi rum kolu :D)

Broj komentara: 18:

  1. Sutra idem pravac u knjižnicu po ovu knjigu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za sad je solidna :) Nije jedna od onih koje "klize", al ubije par sati :)

      Izbriši
  2. Ja nikad nisam pila rum kolu :O Moram si to složiti! Inače sam ovisnik o bambusu (kola + crno vino) vjerujem da bih se i na ovo zakačila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad i ja želim čitati ovu knjigu i slušati good old Nina Simone.. Eto što ti je moć sugestije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha pa Nisu si uvijek možeš pustit, a sutra trk do knjižnice ;)

      Izbriši
  4. knjizurak mi je ok, cak ga imam doma jer sam ga kupila da imam sto citat tokom putovanja busom. a alkohol bome ne veceras, veceras samo krevet cekam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, čini mi se OK, al nije onak klasični pitki knjižurak :) Doduše nikad ne znam kolko je do knjige, a koliko do prijevoda.

      Izbriši
  5. Imam i ruma i kole, ali sam predaleko da te nudim. Spašena si. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :KRY: Pokušavam srušit rekord (jes, sad smo u toj fazi :D)

      Izbriši
  6. Znači Wilco su bili dobri? Teta Simone mi je jedna od omiljenih teta! Zbog tebe ću da probam rum kolu da vidim o čemu se to radi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wilco su bili diiivni <33 Sve najdraže stvari, 2 i pol sata savršeno uigranog sviranja... Ma milina :)

      Izbriši
  7. Ne spominji rum kolu, izrigat ću dušu. Još uvijek sam mahmurna od sinoć, od pelinkovca i kole hahah

    e sad bih se ušuškala i počela čitati ovu knjižicu, kad bih je imala pri ruci...ali eto, barem imam tetu Simone. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu pelin-kola :D To već dugo nisam pila. Uvijek je skupo :D Al sad kad si spomenula...

      Izbriši
  8. od tete simone mi je draža samo billie.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu teta Billie <3 Meni je ipak najdraža teta Ella :)

      Izbriši