ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

lobotomija.


Vidjela sam nešto te Venere sad baš s balkona, sjedim tamo - ja, kava i moj MC. Hajpojnt dana, što da vam kažem. Uz -


Skužila sam danas da se ona "Ne diraj lava..." može interpretirati na više načina. Imala sam super post i slikice od vikenda, a trenutno se osjećam suviše lobotomizirano za to. Pa evo samo jedan za Misty :)


I dvije optimistične za mene -


Broj komentara: 11:

  1. Jes, čituckala ga malo na kavi, čini se odličan :)

    I totalno ne, samo ju je dan zaslužio. Od sutra sam natrag na zelenom čaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođ!!! ♥ A fotkica za mene awww ♥♥♥ Pokrenula sam lavinu stopalo-fotkica xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih često slikala, ne možeš imat bad feet day :D Al evo, objavljujem tvojim postovima u čast :D

      Izbriši
  3. Sretan rođendan ovčice! Uživaj na Teraneu, želim ti dane ispunjene super muzikom i opravdanim netuširanjem :) (Pratim ja i buncherice pa znam sve :p)

    OdgovoriIzbriši