ponedjeljak, 11. veljače 2013.

down.


Nisam često jadna, al kad jesam onda me baš pošteno pokosi. Nije mi to prirodno stanje, valjda zato. Lijek za takve situacije? Aloe Blacc, winter blues yoga, Šopingholičarka u ruci uz čokoladni latte, blesave serije na hardu. Razmišljanje o paketiću koji me čeka u pošti, sutrašnjim kavama, posliću koji su mi jutros ponudili. Odbrojavanje - one down, two to go. Pomalo.

I da se nadovežem na jučerašnji post. Zubo, nije razbijena šalica znak da treba kupit novu. Znak je da mi je dupe pregolemo, jer sam ju njime srušila :D

Broj komentara: 9:

  1. Sve je bolje uz kavu i frendove :mig:

    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Aw, Being Erica :), najbolja terapija :D. Btw, četvrtu sezonu su totalno pokvarili, ako stigneš do nje, da znaš da ne stojim i iza nje :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja se ususkam ispod dekice,i gledam serije,kadmogu,a kad sam na poslu zelim da se uvucem u misiju rupu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ah blažene glupaste serije koje podižu raspoloženje :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. cekirat cu seriju bas mi "fali" jos jedna za gledanje XD

    OdgovoriIzbriši
  6. čitajući razne postove po blogosferi čini mi se da smo svi u zadnje vrijeme nekako jadni i u k. valjda neka predproljetna emotivna groznica. otići će s prvim suncem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Slušaj ovo na repeat. To mene spašava, malkice. The Dø - Too Insistent (Trentemøller Remix)(http://youtu.be/S_W6_GejtIU)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tebe je uvijek tako lijepo čitati (čak i kad nisi najbolje) :srcad:

    :grlim:

    OdgovoriIzbriši