subota, 9. veljače 2013.

ti-dam-ti-dam-ti-dam.

Jutros sam uz prvu jutarnju kavu (koju još pijem, bajdvej, obožavam hladnu kavu) naletjela na link Muzike.hr s Jakeom Buggom, opisuju ga kao novog Dylana. Ne volim usporedbe toga tipa, ali glas i glazba su tu. Ja bih rekla i veseliji Johnny Flyn. 


Slatki mi je sve u svemu. Ima tu dozu countryja za koju trebam biti posebno raspoložena, ali ako jesam, thumbs up!

Neki dan sam isto tako kod Joane na Cup of Jo naletjela i na kratkometražnji crtić Paperman. Pogledajte ga, stvarno je lijepi <3


Osim toga, opet sam raidala Textil House. OK, pretjerujem, išla sam kad je sve bilo po 10kn i kupila štofane hlače. Mučilo me na što ću ih nositi, ali je G. rekla da će ići skroz dobro na starke/startasice pa su pale. Osim toga, ona mi je donijela dosta svojih kozmetičkih stvarčica na probu, a i čekam par mojih (novih) krpica. Ja valjda mjesecima ništa ne kupim, al onda me primi shopping frenzy i sve nadoknadim :D Sva sreća pa se ispucavam jeftino i ekološki prihvatljivo, a ovoga puta i planski.

Osim toga, jučer sam provela veče chatajući s B. jer su nam druge babe bile vani, pa smo razmijenile par motivirajućih slikica i, naravno, eBay linkova.




Inače, završila sam sa Klubom sretnih žena. Laka, ugodna knjižica, tople priče. Smetalo me što priče nisam uspijevala povezati, odnosno do kraja nisam za sve likove shvatila tko su, koja im je priča i tko je s kim u kakvom odnosu. Znala sam se dobro iživcirati na ponašanje nekih likova, ali onda bih često u tome prepoznala kolektivizam moje obitelji - nešto uz što sam odrasla, što me često živciralo, ali što u suštini volim. Ili bar tako volim vjerovati :D Knjizi 3/5, sad se bacam na Wolfyja - detalji drugi put :)

Broj komentara: 12:

  1. e vidiš, kao da si znala da mi treba novčanik :)) i super su mi ogrlice, ne znam koja mi se više sviđa :))

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni treba novčanik, al taj mi je prevelik. Ja ne znam šta su štofane hlače :D, i imaš stalno nekih izraza za odjeću koje moram da guglam haha.

    Imam osjećaj da te ogrlice klepeću puno kad hodaš. Nude mi je najljepša :D.

    Papermana sam gledala neki dan, osim što je lijepo nacrtan, totalno mi je bezveze priča. Početak ima potencijala, ali kraj, bleh...

    Kakav partypooperski komentar :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha totalno :D

      Ja baš želim neki veći, a i sviđa mi se izgled kože. Samo da je takav i IRL... A ogrlice vjerojatno jako klepeću i vjerojatno ih ne bih baš nosila, ali su mi baš oku ugodne :D

      Izbriši
  3. Taman sam se obradovala novčaniku, jer dugo tražim neki lijep - ali nema mjesto za sliku! :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Aj nouuuu E-bay, uspješno ga izbjegavam par sedmica, must resist!
    Meni je često žao muzičara koje uspoređuju sa starijim muzičkim ikonama, nije tome lako biti dorastao.

    OdgovoriIzbriši
  5. ogrlice definitivno izgledaju obecavajuce :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bijela ogrlica od 3-4 dolara je preeeeeeeeeeeeekrasna. Definitivno ide na wish listu. :D

    http://loveandmakeup.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Pridružujem se klubu ljubitelja hladne kave :D

    Fora je pjesma malog Dylanovskog, suviše hipsterski refren za moj ukus, ali sasma solidna ako je mali i autor teksta :)

    Disney blokirao crtić :/

    Krasno izgledaju ogrlice :)

    Drago mi je što sam otrkirla tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši