petak, 1. veljače 2013.

well you better...

Fejs mi je preplavljen statusima s novim DM-om.


Ekipa je masovno razočarana. Ja nisam, sviđa mi se. 
Možda zato što ih nikad nisam odano obožavala, pa nisam imala bogznakakva očekivanja.

Isto tako, nedavno je izašao novi album Fade američkog banda Yo La Tengo. Slušala sam ih nešto sitno do sada i bili su mi OK, ali Fade me baš oduševio. Jako me podsjeća na albume Lambchopa, a Lambchop je ipak bend koji ima posebno mjesto u mome srcu :)


Velika preporuka svima koji vole nježni, dreamy pop-rock i već sada maštaju o sunčanoj pauzi na travi nekog parka.
Ira Kaplan i Georgia Hubley odlučili su sastavu nadjenuti ime koje nije na engleskom jeziku. Izbor je pao na Yo La Tengo (španjolski: „Imam je!“) čuvši za anegdotu koja se odvijala 1962. na bejzbolskim terenima SAD-a. Igrači New York Metsa Richie Ashburn i Elio Chacón sudarili su se već treći put u sezoni hvatajući visoku loptu nakon što Ashburn ne bi razumio Chaconóv uzvik: „¡Yo la tengo!“. Poslije te nezgode dogovoreno je da će se ubuduće zbog Chacóna, koji nije pričao engleski, umjesto „I got it!“ vikati „¡(Yo) la tengo!“. Nekoliko utakmica kasnije Ashburn je, hvatajući ponovno visoku loptu, uspješno upozorio Chacóna da se ne približava, ali zato se sudario s drugim suigračem, Frankom Thomasom, koji nije pričao ni riječ španjolskog niti je sudjelovao treningu na kojem je dogovorena upotreba „¡Yo la tengo!“. Podižući se polagano na noge, Thomas je priupitao Ashburna: „Što li je to Yellow Tango?“.
Preuzeto s Wikipedije :) 

Broj komentara: 5:

  1. nisam nikad bile ogromni fan DM-a ali mi se ova pjesma ne svidja, imaju oni puno boljih stvari

    OdgovoriIzbriši
  2. Yellow tango :))
    Vidis,mogla bih da ih preslusam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hipsteruuuu :D
    Meni je pjesma skroz OK :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim DM, ali Yo La Tengo baaaš volim, divni su mi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni uopće nije loš novi single Depeche-ovaca, dapače. :) Iako ih pratim dugi niz godina, nisu me razočarali,već mi je super kako su svakim albumom drugačiji. ;)

    OdgovoriIzbriši