srijeda, 18. prosinca 2013.

recenzija: BIOBAZA bauty - blagi gel za umivanje

Pred kojih mjesec-dva našla sam se u Kozmu  u Branimir centru. Čekala sam J. s kojom sam trebala na cugu i, naravno, otišla pronjuškati koji bih idući gel za umivanje mogla koristiti. Izašla sam 40kn lakša i s Biobazom u rukama.


Deklaracija tvrdi da se radi o blagom (kamilica), a učinkovitom gelu koji skida šminku i poboljšava izgled kože (cink) bez da isušuje. Dolazi u plastičnoj bočici od 200ml s čepom na potisak, a sam gel je proziran i nešto rjeđe konzistencije.


Što se učinka tiče - o poboljšanom izgledu kože ne bih jer, iako ga primjećujem, možda je do kombinacije proizvoda, godišnjeg doba (kad se koža manje masti i generalno reagira), konstelacije planeta i tako :)

Proizvod uistinu jest vrlo blag i ne isušuje. Potrebno ga je vrlo malo da savršeno skine sve, ali baš sve tragove šminke, uključujući tuš i maskaru. Mesni je osobno ovo potpuno iznenađenje i najveće oduševljenje. Ukoliko ste u fazi da vam se ne petlja po licu te ste za gel-tonik-kremica kombinaciju - najtoplije preporuke! Preporuke čak i ako niste - gel je fantastičan i mislim da će se u mojoj kupaonici zadržati neko vrijeme!

Jeste li ga probali? Vaši dojmovi?


Broj komentara: 9:

  1. kupila sam ga, čeka na red. baš mi je drago da ti je dobar:)
    imam bar nekakav orijentir što me čeka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je dobar! Javi kakav je tebi kad ga probaš.

      Izbriši
  2. ja sam ovih dana otkrila carstvo kozmetickih blogova i moram da kazem da sve to uopste nije u redu! spisak mi se povecava, a novcanik prazni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ja sam, na sreću, tu fazu davno prošla :D Sad sve to gledam smireno i odmakom :D

      Izbriši
  3. Prije dva dana sam ga držala u ruci i mislila se kupiti ga ili ne jer tražim nešto da mi jednostavno skida šminku. Vraćam se po njega obavezno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ga probala ali sam primijetila da ga mnogo cura hvali. Ide na listu pa ću ga ubaciti u košaricu sljedeci put :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Rado ću ga kupiti, ako ga pronađem u Sarajevu. Koristim sapun od kozijeg mlijeka, ali nekad je zaista nepraktičan i poželim se umiti nekim gelom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam ga nedavno kupila, probala dvaput i sad cekam da dokrajcim ovaj sto imam pa ga pocinjem koristiti stalno, zasad sam zadovoljna iako mi je malo cudnjikav konzistencijom

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam ga probala, ali imam dosta Biobaza proizvoda koje sam koristila/koristim i sa svakim sam stvarno zadovoljna. Sigurno će mi i ovaj doći na red! :D

    OdgovoriIzbriši