ponedjeljak, 22. travnja 2013.

Tjedan filma.

Ništa ne stižem u zadnje vrijeme, film nisam pogledala ima 2 mjeseca. Zato ovaj zadnji tjedan travnja proglašavam tjednom filma. Skupila sam ih nekoliko na hardu, čekali su tjedan kao ovaj kada ću svaku večer biti doma i izdvojiti 2 sata vremena samo za njih. Potrebno mi je nakon što su izlasci počeli biti prebizarni for maj lajking :)

Za početak, KONAČNO! - 



Hajp oko ova dva je pregolem, a ja nikako da...

Razveselila me vijest da sam tamo u lipnju opet u zemlji vafla, cherry pive i curice koja piški. Dobra protuteža skorašnjem polaganju vozačkog - pad zagarantiran :D

S druge strane, u zadnje me vrijeme JAKO veseli ovaj par -


Slušam ih u kombinaciji s Thievery Corporation (Richest Man in Babylon mi je savršen anksiolitik prije sjedanja u auto) i Manu Chao (Me Gustas Tu savršeno sjeda iza :E)

Inače, čisto hipotetski, što mislite kako instruktori i ispitivači gledaju na... par kratkih prije polaganja? :D

3 komentara:

  1. A sta ce se desiti kad (da ne kazem ako) polozis? :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve dok ti se ne desi u dahu moglo bi proći :).
    Super mjuza!
    Ne boj se, položit ćeš, kad ja vidim ko sve vozi, ne možeš biti tako loša, gora od mene sigurno ne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vidi se ova druga slika, a SLP mi je ok ali nista posebno. A sretno na polaganju ;)

    OdgovoriIzbriši