nedjelja, 5. siječnja 2014.

3, 2, 1!

Jako me razveselilo što su neke od pretraga koje upućuju na moj blog "ryan gosling naked" i "seksey nanked" (nadam se da poveznica ovdje nije bila kritični misspeling već to što sam seksi, jel ;).

Za ove druge -


:evil:

Znate da volim Ryana, ali sam duboko povrijeđena što se ne radi o mom BCF-u -


Možda i bolje, doduše - uvijek je bolje neke stvari prepustiti mašti.

Bilo kako bilo, u stanju sam šoka nakon završetka Vlogmasa! Navukla sam se na vlogove essiebutton i sad patim! And the pain is real!


Znači, nije da ima brutalno uzbudljiv život (osim što su Aslanov rođendan proslavili u Maroku, a Božić u Kanadi), ali sam se navukla u kupovanje namirnica, Reggie cam, slaganje namještaja iz Ikee i hipohondriju i sad sam istinski tužna. Jutarnja kava je mnogo sumorniji ritual bez Estee :(


Čitam Kad je bog bio zec i oduševljena sam! Lijepa, pitka, a pametna i fantastičnog stila... Prva u godini, pa odmah petica :) Doduše tako je i prošla počela, pa znamo u što se pretvorila!

KONAČNO sam počela gledati i britanskog Sherlocka i daaa, oduševljena sam!

Slušam... OK, kompulzivno ripitam -


I to vam je to. Nek sad prođe i ovaj zadnji blagdan, pa da se mogu lagano vratiti životu i obavezama, mrzim praznike skoro kao nedjelju!

4 komentara:

  1. Uh uh, odoh staviti na to read listu tu knjigu :D.

    Ryan - meh.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam totalno u bedu što su blagdani gotovi, baš mi je bilo lijepo i ja bi da još traju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Welcome to the Sherlock fandom <3 Guillaume <3 volim ga na toj slici, essie sam ponesto gledala, al bar zasad nisam progurala kroz sve vlogove, predugi su mi nekako i uvijek ima nesto presnije za pogledat e da sto je BCF?

    OdgovoriIzbriši
  4. slabo pratim vlogere, baš slabo... ali volim praznike i nedjelje! :P ;)

    OdgovoriIzbriši