utorak, 29. siječnja 2013.

ooh don't you wanna save me...

Mislim da sam uvjetovana. Navikla sam najviše pisati u vrijeme ispitnih rokova, a iako ih ove godine po prvi puta nemam, veljača će, pa sam se raspisala :)

Otkrila sam neki dan prekrasnu jutub curku - krasna je i vesela i šarena. Jako me podsjeća na Estee (essiebutton), pa tko ju voli neka pogleda i Mallory :)


Fali mi još 9 ciljeva za 2013., ne znam što bih više stavila. Sad sam već počela dodavati pizdarije, tipa početi nositi ruž. Imate kakve kvalitetne ideje?

Inače sam jako lijena. Lijena na granici da se ne pojavim na poslu i potpuno zanemarim socijalni život. Ne da mi se do kuhinje po ručak, neda mi se do telefona kad zvoni, ne da mi se prebaciti s kreveta na stolac. 


Na sve se ja na kraju natjeram, čak i na vježbanje, ali situacija je istinski kritična.

Broj komentara: 6:

  1. Ja se uvijek ulijenim zimi, možda je to i kod tebe slučaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedan od mojih ciljeva u 2013. bio je započeti pisati blog i stvarno sam započela. Po mom mišljenju, nije uopće važno određivati si neke ciljeve koje znaš da nećeš ispuniti. Pronađi nešto što smatraš važnim u svom životu i što voliš te se na to usmjeri :) Najbolje se stvari događaju kad najmanje očekujemo, zar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove godine nema spiskova i lista..pustam bujicu da me nosi :))

    OdgovoriIzbriši
  4. kako se samo uspjes natjerat, ja bi mogla prokrastinirat zauvijek. liste listice, ja sam pocela listu stvari koje bi htjela napravit u 2013. stala sam na broju 5, sumnjam da bi bila od pomoci

    OdgovoriIzbriši
  5. ah, tako i ja. nema sunca, nema ni volje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmmm, učlaniti se u plesni klub? Pojma nemam :), ma uživaj u godini, ebeš spiskove.
    To te uhvatio možda zimski blues, fali ti proljeća

    OdgovoriIzbriši