utorak, 5. ožujka 2013.

here comes the sun.

Ne pišem jer nemam o čemu pisati. Rekao mi i horoskop da ću se u ožujku neprirodno povući i da mi neće biti do druženja, akcije, ničega - i nije. Znate onaj osjećaj kad sjedite na kavi i kao da čitavu situaciju promatrate iz vana? Tamo sam. I o čemu da onda pišem? Osim o tome da postoji blaga mogućnost da razvijam neki disocijativni poremećaj :D

O suncu koje je konačno sinulo nad Zagrebom nakon jebeno dugo zime i Beatlesima koji su posljedično u ušima?


O tome da mi zadnjih par SHS kupovina izgleda kao ormar mladog wannabe političara?


Nije bio plan, aj promis. I zato kao ravnotežu nosim svoj psihodelični crveno-bijeli prugasti waterfal kardigan (koliko riječi!) do iznemoglosti.
Ovo desno je inače moj prvi blejzer. Kookai, 30kn. Jako sam ponosna :E

Možda da pišem o tome da sam konačno pogledala Shawshank Redemption?


I da mi je jako žao što sam ga gledala? Jer film prvi put gledate samo jednom, a ovo je jako, jako, jako dobar film. Nakon kojeg sam se još više zaljubila u Freemana i pogledala i Bucket List s Nicholsonom.


Sjebano je to. Prvo te primi zimska depresija, pa proljetni umor, pa ljetna ljenost, jesenska melankolija i prije nego se snađeš opet si depresivan. Meni inače pomaže novost, akcija, promjena. Malo mi je toga u životu u zadnje vrijeme. Zato trenutno radim na tome i navijam za -


Ili -


Ako ste i vi spremni na promjenu, neku veću, neizvjesnost i puno, puno zabave guglajte EVS.

Over and out.

Broj komentara: 5:

  1. Sto da onda odgadjam gledanje Shawshanka bas sam mislila ovih dana iako pravo dobre filmove se moze gledat vise puta i nikad nisu dosadni

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si rekla ovo o depresijama, živa istina, ni ja više ne znam šta mi je i koga da okrivim :)) idem guglat sad ovo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. haha, imaš pravo u vezi ovoga s godišnjim dobima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O da, i mene izvlači novost i promjena. Zapravo, u suštini me veseli landranje (baka riječ).

    OdgovoriIzbriši