srijeda, 6. ožujka 2013.

sinusoidnost.

Čekam.


Da mi se javi žena za diplomski. Ima već skoro dva tjedna kak sam ga poslala i ona ništa.
Da mi se javi druga žena za posao. Edukaciju prije posla. Prošlo tjedan i pol, a trebala se javit u roku tjedan dana. Već sam u fazi da mislim da me a - suptilno odjebala, b - zvala, a meni je mobitel bio mrtav, c - suptilno odjebala. Što je zajeb jer trebam krenuti skupljati novce. Koje bez posla nemam.
Da mi se jave za par prijava za posao/internšip/svaštanešto.
Travanj, da vidim gdje stojim.
15., da odradim više to jebeno nervewrecking testiranje.

Ono što je najinteresantnije u cijeloj priči jest da će me sve ovo skupa sustići u jednom danu. Dvjesto posto sam sigurna. 15. će doć, ja ću trebat ić na testiranje, počet radit, branit diplomski, polagat vozački, odradit skajp intervju-e i vjerojatno noć prije proživljavat neku osobnu dramu ili nešto (jer sumnjam da će baš čitav mjesec požurit zbog mene :p).

Isto tako, dvjesto posto sam sigurna i da će do tad prestat i ova kiša koju najavljuju i sve što ću ja htjet tog 15. je sjest na Tomislavac sa Staropramenom od jabuke, vege pizzom iz Importannea i mindless knjižicom.

Mark my words.

Broj komentara: 6:

  1. Da sam ja u pitanju, sto posto bi se sve dogodilo u jednom danu tako da mislim da ti teorija drži vodu :)) Ajme vege pizza, mljac.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad želim probati staropramen od jabuke :D Nadam se da će ti se ovo sve rasporediti jer sve u jednom zvuči kao horor. Držim fige da sve prođe ok :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvuči kao horor, ali je so true! Ali haj, kažu da su kampanjci najinteligentniji i rad pod pritiskom najkvalitetniji. Ne znam ko, ali kažu :p

    OdgovoriIzbriši
  4. moram probat tu pivu. i da, sve u jednom danu dođe :/

    OdgovoriIzbriši
  5. mrzim to suptilno odjebavanje, samo mi popije sve zivce sa iscekivanjem poziva, radije bi da me odma odjebe, ustedilo bi mi vrijeme. a nadam se da ce se tebi sve poslozit kako treba a ne da je sve jedno na drugom

    OdgovoriIzbriši
  6. tako to obično biva. al bit će dani duži, pa možda nakon svega stigneš i popit tu pivu na tomislavcu :)

    OdgovoriIzbriši