petak, 9. kolovoza 2013.

costumer service.

Sasvim slučajno počela sam obožavati ovu stvar, apsolutni hit ljeta, bar mojega.


Noćas sam upoznala costumer service kakvog mi ovdje nećemo imatu idućih, pa, 10 godina.
Pred nekih mjesec i sitno nas 6 kupovalo je karte do Litve. Najjeftinija opcija bila je vlak do Budimpešte, avion do Varšave i bus do Vilniusa - 120 eura povratna karta.

Poanta posta je karta za bus. Dakle, budući da nas je putovalo 6 ja sam odmah mailala kompaniju kojom putujemo (Lux Express ili Simple Express, još nisam skužila jel to jedna ili neka sestrinska kompanija) možemo li dobiti popust. Odgovorili su mi u roku 20 minuta da naravno da možemo, poslali mi podatke na koje plaćam sniženu cijenu i rekli da im skeniram i pošaljem račun.
Ja sam otišla do banke, skenirala račun uplate koji sam dobila i poslala (s tim da sam prevela ključne riječi, tj. napisala im što znači uplatitelj i to, da bude jasno tko kome plaća što i koliko).
U roku idućih 20 minuta dobila sam 6 povratnih karata na mail i lijepu poruku da je ovo samo kao dokaz ukoliko nam treba povrat novca jer pri ulasku u bus trebamo pokazati isprave, ne i kartu.

Bilo kako bilo, kad se planira takav put mjesecima unaprijed naravno da se nekima u planove umiješa Život. 3 cure su nam odustale, a budući da je u pitanju razmjena trebali smo naći bar 2 nove suputnice - što i jesmo.

Mailam ja tako Lux/Simple Express s pitanjem može li se za kartu dobiti povrat novca ili bar zamijeniti ime. Odgovor stiže u roku valjda 10 minuta da se ime može zamijeniti i da se to plaća 2 eura, a povrat mogu dobiti do tjedan prije puta. Budući da mi trebamo mijenjati ime na 2 karte zbog čega mi se fakat po ovoj vrućine ne ide u banku, pitam ja (i mislim si kak nema šanse da mi to prođe, već sam ovim iznenađena jer bi mi ovdje rekli da odjebem i kupim novu kartu) mogu li mi dati povrat za jednu kartu, na 2 promijeniti ime, a to si isplatiti iz refunda. Znači promjene ime, meni vrate X-4 eura. Napišem na koga glase karte, koja su 2 nova imena, pitam što im treba poslati i skeptično si držim palčeve.

Kroz pola sata stiže mail s kartama s izmijenjenim imenima i ljubazna teta me pita za broj računa da mi vrate ostatak love :šok i nevjerica:

Želim im slati srčeka i jednoroge, platiti kavu, dati pusu, tražiti povišicu, javno ih pohvaliti na nekoj traveling stranici (što i hoću) i-i-i :tn-tn: opet putovati s njima kad sam u tom dijelu Europe.

S druge strane, promjena imena na RyanAirovim letovima plaća se 110 eura -.- 

2 komentara:

  1. OMG, post :s
    stvarno te krenulo. piši više :P
    i jebeno ne vjerujem kakav cs :esovi

    OdgovoriIzbriši
  2. wow bome savrsen customer service, definitivno ugodna iznenadjenja nakon bilo cega tu :D

    OdgovoriIzbriši