Sasvim slučajno počela sam obožavati ovu stvar, apsolutni hit ljeta, bar mojega.
Noćas sam upoznala costumer service kakvog mi ovdje nećemo imatu idućih, pa, 10 godina.
Pred nekih mjesec i sitno nas 6 kupovalo je karte do Litve. Najjeftinija opcija bila je vlak do Budimpešte, avion do Varšave i bus do Vilniusa - 120 eura povratna karta.
Poanta posta je karta za bus. Dakle, budući da nas je putovalo 6 ja sam odmah mailala kompaniju kojom putujemo (Lux Express ili Simple Express, još nisam skužila jel to jedna ili neka sestrinska kompanija) možemo li dobiti popust. Odgovorili su mi u roku 20 minuta da naravno da možemo, poslali mi podatke na koje plaćam sniženu cijenu i rekli da im skeniram i pošaljem račun.
Ja sam otišla do banke, skenirala račun uplate koji sam dobila i poslala (s tim da sam prevela ključne riječi, tj. napisala im što znači uplatitelj i to, da bude jasno tko kome plaća što i koliko).
U roku idućih 20 minuta dobila sam 6 povratnih karata na mail i lijepu poruku da je ovo samo kao dokaz ukoliko nam treba povrat novca jer pri ulasku u bus trebamo pokazati isprave, ne i kartu.
Bilo kako bilo, kad se planira takav put mjesecima unaprijed naravno da se nekima u planove umiješa Život. 3 cure su nam odustale, a budući da je u pitanju razmjena trebali smo naći bar 2 nove suputnice - što i jesmo.
Mailam ja tako Lux/Simple Express s pitanjem može li se za kartu dobiti povrat novca ili bar zamijeniti ime. Odgovor stiže u roku valjda 10 minuta da se ime može zamijeniti i da se to plaća 2 eura, a povrat mogu dobiti do tjedan prije puta. Budući da mi trebamo mijenjati ime na 2 karte zbog čega mi se fakat po ovoj vrućine ne ide u banku, pitam ja (i mislim si kak nema šanse da mi to prođe, već sam ovim iznenađena jer bi mi ovdje rekli da odjebem i kupim novu kartu) mogu li mi dati povrat za jednu kartu, na 2 promijeniti ime, a to si isplatiti iz refunda. Znači promjene ime, meni vrate X-4 eura. Napišem na koga glase karte, koja su 2 nova imena, pitam što im treba poslati i skeptično si držim palčeve.
Kroz pola sata stiže mail s kartama s izmijenjenim imenima i ljubazna teta me pita za broj računa da mi vrate ostatak love :šok i nevjerica:
Želim im slati srčeka i jednoroge, platiti kavu, dati pusu, tražiti povišicu, javno ih pohvaliti na nekoj traveling stranici (što i hoću) i-i-i :tn-tn: opet putovati s njima kad sam u tom dijelu Europe.
S druge strane, promjena imena na RyanAirovim letovima plaća se 110 eura -.-
Pred nekih mjesec i sitno nas 6 kupovalo je karte do Litve. Najjeftinija opcija bila je vlak do Budimpešte, avion do Varšave i bus do Vilniusa - 120 eura povratna karta.
Poanta posta je karta za bus. Dakle, budući da nas je putovalo 6 ja sam odmah mailala kompaniju kojom putujemo (Lux Express ili Simple Express, još nisam skužila jel to jedna ili neka sestrinska kompanija) možemo li dobiti popust. Odgovorili su mi u roku 20 minuta da naravno da možemo, poslali mi podatke na koje plaćam sniženu cijenu i rekli da im skeniram i pošaljem račun.
Ja sam otišla do banke, skenirala račun uplate koji sam dobila i poslala (s tim da sam prevela ključne riječi, tj. napisala im što znači uplatitelj i to, da bude jasno tko kome plaća što i koliko).
U roku idućih 20 minuta dobila sam 6 povratnih karata na mail i lijepu poruku da je ovo samo kao dokaz ukoliko nam treba povrat novca jer pri ulasku u bus trebamo pokazati isprave, ne i kartu.
Bilo kako bilo, kad se planira takav put mjesecima unaprijed naravno da se nekima u planove umiješa Život. 3 cure su nam odustale, a budući da je u pitanju razmjena trebali smo naći bar 2 nove suputnice - što i jesmo.
Mailam ja tako Lux/Simple Express s pitanjem može li se za kartu dobiti povrat novca ili bar zamijeniti ime. Odgovor stiže u roku valjda 10 minuta da se ime može zamijeniti i da se to plaća 2 eura, a povrat mogu dobiti do tjedan prije puta. Budući da mi trebamo mijenjati ime na 2 karte zbog čega mi se fakat po ovoj vrućine ne ide u banku, pitam ja (i mislim si kak nema šanse da mi to prođe, već sam ovim iznenađena jer bi mi ovdje rekli da odjebem i kupim novu kartu) mogu li mi dati povrat za jednu kartu, na 2 promijeniti ime, a to si isplatiti iz refunda. Znači promjene ime, meni vrate X-4 eura. Napišem na koga glase karte, koja su 2 nova imena, pitam što im treba poslati i skeptično si držim palčeve.
Kroz pola sata stiže mail s kartama s izmijenjenim imenima i ljubazna teta me pita za broj računa da mi vrate ostatak love :šok i nevjerica:
Želim im slati srčeka i jednoroge, platiti kavu, dati pusu, tražiti povišicu, javno ih pohvaliti na nekoj traveling stranici (što i hoću) i-i-i :tn-tn: opet putovati s njima kad sam u tom dijelu Europe.
S druge strane, promjena imena na RyanAirovim letovima plaća se 110 eura -.-
OMG, post :s
OdgovoriIzbrišistvarno te krenulo. piši više :P
i jebeno ne vjerujem kakav cs :esovi
wow bome savrsen customer service, definitivno ugodna iznenadjenja nakon bilo cega tu :D
OdgovoriIzbriši