četvrtak, 28. studenoga 2013.

3 - dekorativna proizvoda za lice

Šminkam se svaki dan, iako nemam pretjeranih problema s kožom - najviše me brine njena osjetljivost te iritacije i crvenilo koji se pojavljuju s promjenama vremena, pogrešnim proizvodima i slično.

Shodno tome, nije niti ta šminka koju sam spomenula ne znam kakva. Puder - obrve - rumenilo - maskara rutina uzme mi pune 3 minute dana i dovoljna mi je da iz kuće izađem manje ili više zadovoljna (što više ovisi o trenutnoj fazi ciklusa, dnevnom bioritmu i biometeorološkoj prognozi i jesam li popila svoju kavu nego o realnom stanju stvari :D).

Danas sam vam planirala malo više napisati o mojoj nekim čudom proširenoj rutini pudranja (lol) jer nisam vidjela da itko ove proizvode spominje (nepravedno!), nisu skupi, a otkrila sam ih sasvim slučajno.


Max Factor FaceFinity All Day Flawless 3u1 podloga - 3 proizvoda u jednom, SPF 20, blablabla. Ovaj puder je dosta zahtjevan za baratanje, ali jednom kad sam shvatila kako i s čim funkcionira pretvorio se u moj dnevni go-to proizvod. Nijansa 47 koju ja imam je dosta svijetla i tek mi sad počinje odgovarati tonu kože (puno je svijetliji nego ovdje na slici). Sam puder je dosta velike pokrivne moći i jako je bitno dobro ga dozirati. Za čitavo lice dovoljna je količina brusnice ili one male bobice šipka (da!). Ukoliko se pretjera vrlo brzo izgleda krečasto, uvlači se u pore, naglasi svaku dlačicu i nepravilnost. Ako ga se stavi manje, odnosno dovoljno, savršeno ujednači i zagladi ten te ostaje postojan dobar dio dana. Bitno je naglasiti i da mi ovaj puder nije izazvao nikakav nered na licu, što su mnogi MF proizvodi u prošlosti znali.

Essence 2u1 Wet&Dry puder u prahu - dolazi sa spužvicom i ogledalcem i navodno se može koristiti i vlažan (što nisam probala). Nanosim ga velikim kistom kao završni sloj na lice i s obzirom na cijenu od neke 22-3 kune, moram reći da sam posebno oduševljena ovim proizvodom. Kupila sam ga na blef i očekivala kaos na licu, ali sam na sreću dobila dobar matirajući puder koji učvrsti podlogu, a ne izgleda brašnasto.

Alverde podloga za prikrivanje crvenila - proizvod koji sam namjerno napisala zadnji jer sam ga zadnjeg uvela i savršeno je povezao sve proizvode. Radi se o zelenoj... pa, kremici koja se nanese na lice i neutralizira crvenilo. Funkcionira i kao savršen primer za Max Factorov puder koji se na njega odlično prihvati. U kombinaciji podloge i male količine pudera ten postaje super ujednačen, a prirodan. Kombinacija s Essenceom na vrhu je također i vrlo izdržljiva i nije mi se događalo da mi u nekom trenu sve sklizne s lica (a prošla je testove cjelodnevnih obaveza + neplaniranih izlazaka).

U svakom slučaju - jedna povoljna, a jako dobra (iznenađujuća) kombinacija. Imate kakav savjet kojoj podlozi i puderu u prahu da idućima dam priliku? Pri kraju su, kako možete primjetiti :D

Broj komentara: 12:

  1. Puderi. Najdraži mi je Manhattan Soft Compact Powder. Ujednači mi ten, ne pravi probleme, skroz sam zadovoljna. Dobar mi je je i Max Factor Creme Puff. Iako sam zadovoljna s ovim nešto u zadnje vrijeme mjerkam one CC kreme, ali još nisam probala. Mislim, nisam još probala ni BB, a sad su tu već i CC-kud to vodi???:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U DD :D Meni su ta dva o kojima pišeš dosta teška. Od Manhattana mi je super onaj u prahu, ne znam imaju li ga još uvijek?

      Izbriši
  2. Nisam ništa od ovog probala :D
    Revlon colorstay + ben nye banana <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Colorstay želim probati već dugo, ali njega ću kad potrošim svoj puder za izlaske (LRP Unifiance). Čini mi se da je to više tip za takve prigode.

      Izbriši
  3. Moj omiljeni puder je Bourjois HM, odličan, pogotovo zimi! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj da, fantastičan je! Ja sam ga dugo koristila.

      Izbriši
  4. I ja imam problema s crvenilom lica.. A ovaj Essence puder, baš mi je drago da si pisala o njemu jer sam bila kupila ga za 10 kn nekoć na sniženju i zaboravila na njega! Nisam ni ja probala s mokrom spužvicom ga koristiti, meeeeeh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je iznenađujuće dobar, ali sad čitam da ga više nema :(

      Izbriši
  5. Nazalost ovaj Essence su ti izbacili iz asortimana, nadam se da imas zalihe. A Mac factor, nisam odavno imala nesto njihovo, mislim da nisam nasla nijanse pudera, a i znaju bit komedogeni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, zato sam od ovoga i zazirala, ali nije! A za Essence nisam znala :( Šit.

      Izbriši
  6. ja se nekako klonim puder za svaki dan, jer mi je koža čista, mada kako dođe zima, ja popustim i eto sad bih nesto od ovoga probala. inače volim samo toniranu kremu.
    naravno sve se menja kad dođe neki veći ''događaj'' ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja toniranu volim ljeti, nekako mi zimi sve budu tamne. I ne stavim ja puno pudera, tek toliko da me ujednači :) Ali bez njega više ne mogu, uzelo me :D

      Izbriši