subota, 30. studenoga 2013.

6 - BEARDS movemberasti post

Zadnji dan je studenog i pretpostavljam da muškarci u životima nekih od vas zbrajaju pobjede i poraze ovomjesečnog puštanja brade u znak potpore istraživanjima vezanim uz muško zdravlje. I dok je jedini muškarac u mom životu bez brade (a mlađi od 50, jel :D), brat, uspio uzgojiti samo bizarnu pedo-bradu (plav je, jebiga), ja potporu izražavam kako - glazbom <3

Ova teta je moja duhovna sestra (kak da se izrazim s manje patetike?) preko bare. Awkward smo, pridajemo previše važnosti glazbi i volimo filozofirati.

(To da me G. usporedila s DailyGrace ću zanemariti - kaže da je moja razina hajper awkwarda mjerljiva jedino s njom -.-)

BILO KAKO BILO!


Znači, potrebno je napraviti plejlistu 6 stvari čija početna slova tvore riječ BEARDS.

Best Friend (The Drumms) - višeumila sam se između par stvari, ali prevagnula je jedna koja me veže uz posebno zabavan i opušten period života kad se studiralo, putovalo po festivalima i kafenisalo bez grižnje savijesti :)

Electric Feel (MGMT) - jer sam očigledno odlučila biti hajper. Nisam sigurna kad se to dogodilo. A i ful volim ovu stvar - Purgeraj i Take me Out dok je još bio dobar <3

Absolute Begginers (David Bowie) - jer bilo koja plajlista MORA sadržavati bar jednu njegovu stvar. Za mrvu je pobijedila The Nationalov Afraid of Everyone koja će uvijek imati malo emo mjesto u mom srcu, ALI! Ovo je sretna lista. Tako da Bowie it is!

Rave On (M. Ward) - više ga ne slušam, nikad, ali ova stvar u sebi sadrži čistu, teen, koncentriranu sreću jednog životnog perioda. Bablje ljeto i pokretanje ogromne lavine promjena (bez da sam tad imala i najmanju ideju...).

Dancing in the Dark (Bruce Springsteen) - jedna za J., jer se to isto MORA ;) Bilo je tu više kandidata (Redondo beach, plači dok tulumariš!), al odlučila sam da će ovo biti potpuno suvisla lista, pa eto.

Shake it Out (Florence + the Machine) - jer je zima, a zima će u mojoj glavi zauvijek biti vrijeme za Florence, posebno ovu stvar, totalni i apsolutni kaos i ludilo :)

 

3 komentara: