srijeda, 13. studenoga 2013.

neobičan dan.

U zadnjih sam mjesec i sitno kupila dosta novih sitnica i dvije veće stvari - čizme i crne traperice. Još mi preostaje kaput/jakna u kojem neću izgledati kao da sam došla s jahanja na svom ladanju na engleskoj country side (samo su mi Hunterice u Zari falile kad sam jakne isprobavala!) i spremna sam za zimu.


Ja sam, što se šopinga tiče, poseban slučaj. Tražila sam niske, robusnije, motorističke čizme bez pete i zakovica i što si na kraju kupim -.- Jebiga, ljubav na prvi pogled - tako i u veze ulazim - što puno toga objašnjava :D


Inače, zaljubila sam se u Garnierove Ultra Doux proizviode za kosu - probala sam ljubičastu liniju od lavande i zelenu od... ne znam čega (ali ne onu za masnu kosu, već onu za sjaj) i stvarno su odlični! Sad sam odlučila pokušati sa bijelim aloe vera dvojcem - javim kako se stvari razvijaju.

Isto tako, za vikend sam konačno od girly dovukla svoje zaostale Hrelić Hesseove (očito sam bila u nekoj teen angst fazi), a jučer sam na Interliberu obavila pregenijalan šoping i izašla sretna ko malo dijete :)


Knjiga koju sam rvi put pročitala s nekih 10-ak godina i jedva čekam čitati ju nekim drugim očima. Bila je 10kn! Mali princ rokovnik bio je 55, ali sam bila toliko sretna kad sam ga našla da bih dala i više.


B. se smijala kak mi se oči sjaje na svaku pizdariju, a dofurala mi je i knjigu koju sam dugo htjela pročitati -


S obzirom na vrijeme vani, a i da mi je klinac s kojim sam se danas trebala naći dobio kozice, mislim da ostajem doma uz Rowlingicu i Hannibala - ekipa iz snova.

Broj komentara: 14:

  1. Joooj! Na kojem si štandu kupila rokovnik? Divan je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj da me ubiješ sad se ne sjećam. VBZ čini mi se :)

      Izbriši
  2. I kod veza i kod shoppinga sve je uredu ako ih ne pozelis vratit nakon tjedan dana XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, ni u toj sferi mi ne prođe uvijek najbolje :D Tak da ono, možda malo više racionalnog promišljanja...

      Izbriši
  3. Ajmeeee rokovnik <3 <3 meni je baš žao što ove godine propuštam Interliber, šmrc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moglo se naći stvarno dobrih ponuda :) Ne onako dobrih ko pred par godina, ali da se nisam limitirala mogla sam više potrošiti.

      Izbriši
  4. Retrogradno sam iscitala postove s' puta i onda ocekujem jedan s puno puno slika a dobijem soping post :))) Cizme su divne ali rokovnik <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A znaš mene, ak ima ljudi na slikama, a nedajbože mene niš od toga :D Plus izgubile smo fotić, pa je ovo sića koja nam je ostala po mobitelima i slično :D

      Izbriši
  5. Rokovnik+Jack Penate=divno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja jučer bila na Interliberu - ne pitaj! Ruke mi otpale od knjižurina koje sam pokupovala! :D Ali čini mi se da ću i u subotu lagano otić... Inače, Roberta Fulghuma obožavam i imam ovu knjigu još od srednje. Nisam je dugo čitala, dobar podsjetnik da opet bacim oko na nju... ;) I da, rokovnik je ekstra! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bi se i raspisat o tome što si uzela ;) Kažem baš, i ja sam mogla više, al sam se kontrolirala :D

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Hvala! Doduše, ubile su me pri prvom nošenju, UBILE!

      Izbriši