utorak, 5. studenoga 2013.

Clarins Gentle Peeling & Cattier Clay Mask

Mell me na zadnjem postu zamolila da recenziram Cattier masku, a sama već duže vrijeme razmišljam kako obavezno trebam recenzirati ovaj piling. Budući da u kombinaciji funkcioniraju savršeno, odlučila sam oba predstaviti u ovom postu.


Clarinsov nježni kremasti piling imam u tester bočici od 50ml koja mi je potrajala dobrih godinu i pol, točno koliko je proizvod upotrebljiv. Kako mu i ime kaže, piling dolazi u obliku gušće kreme koja se rasporedi po licu u ne predebelom sloju. Nakon što se piling na licu osuši (5-10 minuta) potrebno je kružnim pokretima "zguliti" ga s lica. Na taj način on obavlja posao bez da bilo kakve čestice grebu osjetljivu kožu lica. 

Moram priznati da sam, iako mi je ideja ovakvog proizvoda zanimljiva, bila jako sumnjičava kad sam ga prvi put vidjela. Kao osobi koja voli konkretan, jači piling, ova krema djelovala mi je smiješno. Ipak, već nakon prve upotrebe ostala sam razuvjerena - krema je piling obavila savršeno, a bez onog osjećaja izgrebane kože osjetljive na dodir. Od svih pilinga koje sam do sad probala ovaj bih izdvojila ne samo kao najnježniji (pa da radim kompromis) već i kao najučinkovitiji. 

Ocjena - 10/10, svakako kupujem čim se potroši.

Piling (lijevo) i maska (desno) po nanošenju.
Cattierova maska sa rozom glinom za osjetljivu kožu dolazi u bočici od 100 ml i proizvođač kaže da predstavlja nježan tretman (njeguje, hrani i detoksicira) za osjetljivu i reaktivnu kožu. Proizvod je nešto kremastije teksture od one na koju smo kod glinenih maski navikli, te se lako razmazuje. Ja volim nanijeti konkretan sloj i ostaviti 10-ak minuta dok se potpuno ne osuši, a tada ju isperem ugodno toplom vodom. 

Pozadinska priča - jako sam sumnjičava u vezi maski in general. U životu sam koristila jednu masku koja me oduševila i to je bila slavna Avonova zagrijavajuća maska iz Spa kolekcije (vulkanska, ili tako nešto - davno je to bilo). Sve ostale su se pokazale, ako već ne strašno iritirajuće, a onda apsolutno beskorisne. Inače smatram da od maski ne očekujem previše - očekujem vidjeti ili osjetiti ono što maska obećava. Ako je hidratantna očekujem osjećaj ugode i olakšanja, ako je glinena pročišćavajući efekt, and so on.

A propos svega navedenog, od ove sam maske očekivala pročišćenu kožu bez osjećaja zatezanja - dakle uz ugodan osjećaj, što sam i dobila. Koža je nakon (pilinga i) maske bila vidno osvježena i meka na dodir. Nikakvi osjeti neugode ili zatezanja nisu bili prisutni.

Masku još nisam dovoljno puta koristila da ju ocijenim, ali svakako mogu reći da je bolja od svih koje sam do sada probala (uključujući Clarinsovu HydraQuench koja me malo iritirala) i da ću je, ako me u međuvremenu ne razočara, svakako ponovno kupiti i istražiti ostatak Cattierovog asortimana.

Piling (lijevo) kad ga se počne guliti, maska (desno) kad se suši.
Voljela bih za kraj napomenuti da imam mješovitu, prilično osjetljivu i rekativnu kožu sklonu dehidraciji. Od proizvoda ovog tipa očekujem da mi pročiste i nahrane kožu što sam i dobila. Smatram da je piling fantastičan i svakako bih ga preporučila. Maska je za sad samo odlična - zahtjeva još par testiranja :)

Jeste li probali koji od ova dva proizvoda?

Broj komentara: 6:

  1. Nisam probala nijedan od ovih, ali mi piling djeluje zanimljivo i voljela bi ga isprobati. Koliko košta btw? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobila sam ga i nisam uopće provjeravala, kao da sam znala što me čeka -.- 259kn, horor. Pročekirat ću po Jagodici ili sličnom jeftiniju varijantu. Maska je inače 50-60kn.

      Izbriši
    2. Bwaaa, bogme horor cijena :D Ali ajde, ako ti je ovo pakiranje potrajalo godinu i pol, a isplati se uzeti, in the long run. I mene je piling najviše zainteresirao. I maska, ali to čekam da još dobro ispitaš pa možda napraviš posebnu recenziju? :)

      Izbriši
  2. Hvala ti na ovoj recenziji :D Volim Cattier i njihov piling od bijele gline i aloe vere mi je fakat odličan. Sviđa mi se što si rekla za ovu masku i mislim da ću je kupiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Piling izgleda zanimljivo, al je to trenutno mnogo skupo za moj djep XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I za moj, nisam uopće trebala gledati cijenu, samo me zdeprimiralo :D

      Izbriši